Search

16 Nisan 2013 Salı

Biraz da magazin durumları | Engin Altan Düzyatan Özge Özpirinççi


Engin Altan Düzyatan
Kuruçeşme Migros’ta ünlülere rastlama olasılığı bir hayli yüksektir. Bugün kimler oradaydı dersiniz? Engin Altan Düzyatan ve Özge Özpirinççi tabii. Ben de eski magazincilerden olduğumdan, yazmadan duramadım :) Bir süre önce Beyaz Show’da Engin Altan Düzyatan şarkılarını ve Özge’nin Amerika’dan gönderdiği esprili videosunu seyredip çok beğenmiş, gülmüş eğlenmiştik.



Demek Amerika’dan dönmüş, kavuşmuşlar. Çok şeker ve çok kibar görünüyorlardı. Ayrıca hiç makyajsız da pek güzel bir kız. Düzyatan’ın saç modeli ise, nebileyim çok hoşumuza gitmedi sanki, ama karizması her daim var, o ayrı.

Ve de duydum ki bu güzel çift nişanlanmışş! Gelecek yıl evleneceklermiş.

Mutluluklar diliyorum efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DMCA.com Protection